NU: Godnatt! IMORGON: Finbesök!

Idag har jag solat och tvättat.. samt diskat men det är sånt som hör till dagsrutinerna.. Gillar inte när man har en massa disk som bara ligger och luktar as i diskhon, bättre att diska efter varje måltid istället!
Var även på ica och köpte götta och påväg dit kom jag just på att let's dance är här på torsdagar.. men jag missa uppträdandet precis.. men jag lyckades få en skymt (eller ja tony gick förbi och log mot mig) Tony Irwing och Snickar-Willy.. det var några fler där som skrev autografer, men inga jag kände igen..
Imorgon får jag finbesök från Eskilstuna i form av min söta kusin Amanda, ska bli kul att umgås lite med henne.. eller ja hon ska ju vara här hela helgen, så det ska bli kul!!!
Nu ska jag läsa igenom alla priser och se om jag blir något klokare.. jag och mitt läshuvud alltså!!!

kollade bara om jag borstat tänderna riktigt.. not


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0