Skövde/falköping

Sitter nu på hotellet och lyssnar på musik, samtidigt som jag laddar upp klippet som jag och sofia spelade in i samband med detta:
Fyfan vad kul vi hade!! Alltså, vi skratta som idioter!!
I alla fall.. jag och Linn står nu i Falköping och lurar lite folk.. skämt å sido! Ne men seriöst, det går typ 1 person var 15:e minut, känns fett ovärt men vi kämpar på som as!! ska stå där hela veckan så jag får väl stå ut ;) Sen nästa vecka (om jag nu blir schemalagd) så blir det skövde och karlsborg eller om det var karlskoga!? kommer inte riktigt ihåg.. Men vi får se hur det blir!! Nu ska jag sova not, jag ska måla om tre av naglarna för dom är cp.. okej, ne men det var väl allt för mig idag.. Ha't bra nu allesammans era små lovers!! mwwa :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0