Första arbetsdagen avklarad..

Ahhh jag är så trött nu.. det gick sådär idag, blev trött väldigt fort och jag gillade inte platsen vi stod på.. men det får jag ta och skita i eftersom, vi ska stå där ända till torsdag.. Så imorn blir det till att ge järnet!!! Har några kunder osm förhoppningsvis kommer imorn också.. En av dom skulle köpa mobil också och det är ju inte helt fel, varken för han eller mig :P

Men nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen.. Ha det så bra allihop!!!

KÖSS


Kommentarer
Line

Det får jag hoppas iaf! =) vill ju ha ett riktigt jobb, hähä.. Sofia ska ju iaf sommarjobba så då har jag henne ;)



Fasen vad kul för dig, du kommer nog in i det ganska snart! Jag är dock ganska nöjd med mitt kontankort men man vet aldrig om jag får för mig att byta;)



Jag och Vanessa måste få komma och hälsa på dig någongång! Bor du i egen lägenhet eller hos din farbror? har inte riktigt hängt med..:P



Ha det bäst!

2010-01-27 @ 13:17:14
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0