knepiga drömmar.. godmorgon förresten!!

Jaaa, först och främst ska jag berätta lite om mina drömmar i natt.. Den ena var helt sick, jag vet inte ens om jag kan berätta den här alltså!! Haha jag skrattar sönder.. ok, here we go..
Det började att jag var ute och gick tror jag.. Ni vet att i drömmar så känner man igen sig o sådär.. Men när man sen tänker efter så är det inte alls sig likt...
Jag var i alla fall på en promenad och helt plötsligt träffar jag Bave Amin på något konstigt vänster!? Sen börja vi typ reta varandra, fast inte mobba men typ tjaffsa lite.. Sen helt plötsligt så kommer han närmare och lyfter upp mig (sånthär händer verkligen bara i drömmar annars hade han ramlat ihop för längesen :P) och börjar naffsa(!!!) mig på magen och helvete säger jag bara..Det var väl ungefär någonstans efter detta jag vaknar att att jag säger snuskiga saker.. Kommer inte riktigt ihåg vad det var exakt.. men ni kan väl gissa er fram lite, haha! Men sen vaknade jag i drömmen och insåg att jag hade drömt att jag hade drömt.. Eller alltså, svårt att förklara för jag var ändå hemma hos han när jag vakna(!?) haha helt sick.. Sen var vi helt plötsligt i källby och stockvägen och hans.. husvagn(!?) eller om det var en båt(!?) rullade iväg och pajade.. sen mitt på dagen var carro där helt sönder packad och hon och bave hade samma favoritlåt osv.. haha

Andra drömmen.. eller ja jag misstänker att det var samma eftersom vi nu var på det stället som vi träffa Bave från början.. Och när jag och Kristin(!?) är ute med någon hund så ser vi Mattias Sundqvist komma gående med en resväska och ska antagligen flytta till källby igen(!?) helknäppt.. Först sa jag inget men då kom han på sitt halvblyga sätt och ställde sig framför mig och vi började kramas lite men sen fick vi ur oss några meningar och helvete vilken mysig kram det var.. Växt hade han gjort också och fått lite muskler, he he!

Haa detta var alltså mina drömmar, inget annat!!
EDIT: Jag glömde ju för helvete av det sjukaste i hela drömmen/drömmarna.. Bave lyfte upp mig (han stod bakom mig) och bet mig i skinkorna!!! Haha jag dör hör snart x) tänk om någon hade spelat in vad jag sa i drömmen.. helvete vad kul det hade varit att lyssna på :P HA HA HA




Kommentarer
dodi

HAHAHAHAHAHAH FYFAN VAD DU ÄR ROLIG ELLER! JAG DÖR SERIÖST DODDY!

2010-01-20 @ 11:42:53
Sarah

Haha vafan tror du jag gjorde hela den dagen då eller!? Gick och skratta åt mig själv+ att jag var helt cp i lördags och gjorde pungkross på han samt stoppa in min finger i hans mun för att han bet på mina ben (jag satt på han).. Och detta har jag ju förträngt långt bak i minnet.. Så skratta det är det minska jag har gjort åt alla sjuka drömmar och handlingar.. HA HA HA :p

2010-01-20 @ 12:55:56
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0