Redhead resultat.. helt okej!

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd. det enda som ser lite konstigt ut är att mina ögonbryn är svarta.. men dom bleknar väl snart hoppas jag!!
Jag färgade håret själv och jag kan säga att jag fick ont i armarna efter 5 minurer, fett jobbigt!! nästa gång låter jag fan någon göra det på mig.. Men som sagt jag är nöjd, hoppas bara färgen håller sig ett tag nu!
Som ni ser så var det ju jävligt misslyckat efter första färgningen. Men visst nu är det fixat och jag ångar inte att jag färga det, dock saknar jag min gamla naturliga hårfärg.. Detta var nog lite dumt gjort men ändå behövde jag en förändring!!

I alla fall.. här är resultatet.....

FÖRE:


EFTER:


det ser inte så lila/rött ut i verkligheten..


Kommentarer
Anonym

Sarah! det blev ju sjukt snyggt :)

2010-01-11 @ 21:05:33
Anonym

Tack du anonym, som nog egentligen bara glömt skriva sitt namn!?

2010-01-11 @ 21:45:35
Anonym

woho, första färgningen någonsin ju ;) fint :)

2010-01-11 @ 21:51:15
Ewelina

Hejsan svejsan!

Jag tycker resultatet blev superfint:)

Nu liknar hårfärgen lite som jag har nu. GO GO!



Hoppas vi ses snart. Puss E

2010-01-11 @ 22:36:20
URL: http://typewelina.blogg.se/
Jonna

snyggsarah! sjukt bra må jag säga :)

PUSS!

2010-01-12 @ 21:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0