Sitter hos Sara..

Fjantarna Sara och Sofia står/sitter och gör sig iordning för dom ska ut ikväll .. Jag vill också dricka, haha jag har ju fan abstinens nu efter en vit månad.. Det är fan på tiden alltså, haha!! Men på lördag är det bestämt att jag ska dricka, i alla fall OM jag nu inte festar imorn istället.. Dino sa att han ville dra ut så jag får se lite hur jag gör! Sugen är jag i alla fall, jag ska göra en fuling och hoppa över en tablett och ta den på morgonen istället.. Hehe så får man göra ibland!

Jag ringde till Sofia när jag väntade på bussen imorses och frågade om hon ville hänga med mig lite och det är klart att min fjantis ville det ;) Så vi har hunnit med att både luncha och fika.. Det har varit en riktigt mysig dag om jag får säga det själv! Träffa även Carro och Kela på stan, helvete vad Mio har växt!! han var så söt den lille skiten =)

Lite bilder från idag:



träffa Sandra också, sen satt vi och fika hos henne när hon jobba på söderströms..


Sara gör sig iordning


redan inne i dimman, hon är kass denna söta tösen ;)

Ne nu ska jag vara lite social.....  Men HASTYAR du får ha det så bra, så hörs vi senare i nästa inlägg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0