Sjukhusvisit del.1

Inaktiv.. ja det är något som jag har varit det senaste..
Jag berättade ju att jag hade magsmärtor och därför har jag varit inlagd i 3 dagar och om det fanns någon dator där har jag ingen som helst aning om.. Men antar att det fanns någon nånstans, men vart? ja det var vad jag frågade mig själv!
Har lite att berätta därifrån.. lite roligheter sådär, endel pinsamma och endel andra saker..
Det började med att jag kom in, dom stack hål på mig och snodde en massa blod från mig och jag fick ett såntdär fint armband med mitt namn och personnummer på..
Efter den kontrollen fick jag vänta en stund.. 15-20 min kändes som flera timmar pga min smärta, men det var bara att härda ut!

Sen fick jag gå in i ett rum och väl där blev det mer väntan, och efter ca 10 min kommer det in en ung och ganska fräsch läkare. Jag ska inte säga att jag tyckte han var snygg för det tyckte jag inte.. men han såg bra ut..
Ja, så han börja fråga en massa frågor och jag svarade snällt och så bad han att få känna lite på min mage, visst tänkte jag och drog upp tröjan.. det första han kläcker ur sig var:
"Oj, här är det någon som har varit utomlands, eller har du fuskat!?"
- ehhh ja jo jag har varit utomlands *vadfan har det med min mage att göra!? undersök mig istället, helvete haha*

Han nöjde sig med mitt svar och började klämma och trycka på min mage samtidigt som han ställde en massa frågor som jag ansåg vara irrelevanta, men vad vet jag.. Sen hade han pinat klart mig och jag trodde att han äntligen var klar.. trodde jag ja tills han kläckte ur sig:
"Mm, ja nu är det bara ändtarmen kvar som jag vill känna lite på!!!"
-ehhhhh vart exakt sitter den!? i röven!!!!.... ska du känna mig i röven??
"eh ja, om det är okej för dig så...!?"

okej och okej, vafan måste han så måste han.. så det var bara att dra ner brallorna och dra jackan över huvudet och låta han få känna på mitt bajs!!

Jag blev i alla fall inlagd och när mamma sa hejdå till mig blev jag helt knäckt och började nästan böla (det gjorde jag sen när ingen såg).. Tänk er att ha jätte ont och verkligen vill ha närhet av någon man älskar eller i alla fall någon man känner.. Men istället lämnas du själv i ett mörkt rum tillsammans med en sovande tjej du inte har en aning om vem det är! Det var lite jobbigt måste jag erkänna!!!
Dagen efter, det första jag såg när jag vaknade var en överenergisk sköterska som sa att jag skulle till gyn med en gång.. Så helt nyvaken och jäklig gjorde jag som hon sa och följde med henne de 10 metrarna som jag absolut inte fick gå själv och så var det bara att sätta sig i stolen och bresa...
Jag förflyttades till ett eget rum med tv och egen toa/dusch, så det var med lättnad som jag entrade rummet och la mig ned för att titta på tv...

... men så länge fick jag inte slappna av innan en av sköterskorna kom med det sexigaste outfiten jag någonsin sett, haha! En lång typ nattsärk a la blondinbellas pojkvän, ett par knä-strumpor och som pricken över i:et så fick jag ett par mormorstrosor som gick till armhålorna.. det är fan tummen upp på det!
Tänkte att jag tar resten någon annan dag, så får ni vara lite nyfikna tills dess.. (tråkigt bara att jag inte har några bilder på den fina outfiten :/)


Kommentarer
Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 14:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0