Changed plans

Japp... jag drar till sthlm ikväll!! Ska bli nice att äntligen få visa framfötterna, kan nästan erkänna att jag inte gav allt sista veckan jag jobbade.. Tänk att man kan bli så irriterad på en och samma människa, helvete jag gick fan ner i en jävla depression den äckliga veckan!! Inte okej! Att dom ens kan anställa sådana nollställda idioter!!! Men men, that's the past now!!
Ja ikväll, då blir det till å sitta på tåget ocoh kolla på film, för det har jag laddat ner massa nu.. plus att jag har internet med!! Det är allt bra å ha dendär lilla stickan ibland, även fast den är dyr (för min ekonomi såklart) :p
Men men.. nu pallar jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag ska skriva :)
jag och några jobbarkompisar på pure


Kommentarer
melissa

hej fin blogg har du haft en bra dag???

2010-03-22 @ 17:23:05
URL: http://mellasresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0