oh yeah, it's friday!

Okej, nu har jag fått för mycket skit för att jag inte bloggar, but guess what!! Nu ska jag nog ta tag i detta fanskapet (som om jag inte sagt det förut!!!)
Idag är det FEST som gäller, är jävligt taggad, har inte varit på stadt på ca 3 månader.......... kan ni fatta det eller!? Förr var man ju där jämnt.. Men det är väl bra på ett sätt, har ju sparat en massa pengar på det som jag iofs har slösat på annat håll.. men det är oväsentligt i detta fallet.

Fick reda på igår att jag är ledig nästa vecka med.. Blir så arg!! Anledningen var att min TL (team leader) tyckte att jag hade varit för slö och inte gett 100%, my ass! Så när jag jobbar igen ska jag fan köra ALL IN och visa den jäveln vafan jag går för..
så nu är jag avreagerad och kan fortsätta prata om dagen...

Vi ska börja hos Molly och senare dra till stadt. Idag är det all in som gäller, men eftersom jag inte har drukit så mycket de senaste 3 månaderna så måste jag tänka på att inte dricka som jag brukar, för då kommer jag inte komma till stadt.. Ajj vad dom måste ha saknat mig på det stället, haha!!!!
Ne nu ska jag ringa molly och sen duscha, ni ska se mitt hår.. fett äckligt!!
jag vet att jag är ganska fin =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0