finaly

Några är ni allt som älskar mig, även fast jag inte uppdaterat på 3 veckor så hänger ni ändå kvar!! Känns bra, kanske borde börja uppdatera lite nu då..
Jag är hemma nu och har varit det sen i söndagskväll.. Kändes lite deprimerande till en början men det gav sig, jag ska ju trotts allt iväg på söndag igen. Vart vet jag inte, men får antagligen reda på det på fredag!
Det sjuka med att vara ledig är att man har ett fullspäckat schema även fast man inte jobbar.. Man vill ju träffa alla fina vänner som man inte har träffat på 6-7 veckor.
Idag ska jag träffa Emma, vi hade tänkt att fika men eftersom jag inte pallar betala 80 spänn för att åka fram och tillbaka till stan så får det bli en lunch på pizzerian. Haha vad ska man göra när vi inte har något fik!?
okej, detta inlägget har nu tagit över en timme att publicera.. så jag säger väl hej-svejs för denna gången..
OCH FÖRRESTEN.. på fredag är det utgång, blir stadt i lisch.. någon som är på så är det bara å hojta, vi blir ett gäng!
PUSS HEJ!


Kommentarer
Anonym

fin blogg:)

läs/följ/komentera (:

2010-03-18 @ 16:54:54
URL: http://jjennybrostrom.blogg.se/
Line

va fan är du hemma i lisch nu! Måste ses ju! =)

2010-03-18 @ 23:19:20
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0