"jag är ju en såkallad sextitalist kan man säga!"

hahah det kom fram en ensamvarg idag som kom fram och fråga om hon fick säga en sak och vi sa visst kör på..
"Ja, jág är lite ensam och har inga kompisar"
- aha okej, vad tråkigt!
"jaa, men vet ni jag mådde dåligt för ett tag sen så jag städade inte på 10 år jag tyckte det var så tråkigt.. Men vet ni vad, nu städar jag nästan jämt för jag har köpt citronsåpa så nu är det mycket roligare att städa. Jag älskar ciotronsåpa så det gör det mycket roligare att städa nu för tiden.
-Jaha, där ser man det var ju bra då!

sen kom hon tillbaka med en japp i handen och sa "det här är gott ser ni, jag är ju uppvuxen på 60-talet så jag är en sexti-talist kan man säga.."
-hehe aha okej!!
"Mmm, det är goda grejer dethär, men vet ni.. jag har inte råd med någon mobiltelefon för jag har kronofogden på mig och så ringde dom och sa att jag hade 5 kr på mitt konto och så köpte jag denna (håller upp japp-en). Den kosta egentligen 3 kr men hon lurade mig på en krona så jag fick betala 4 kronor"
-Oj då, det var inte snällt gjort!!
"nää, men det är gott! hejdå"
-hehe hejdå!!


knepigare människa får man ju leta efter!!! hahaha


Kommentarer
Sweet Life Style

hahaha!

2010-05-04 @ 19:15:33
URL: http://sweetlifestyle.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0