OBS!! ej för barn under 18 år!!!

Hörrni, nu varnar jag känsliga läsare för ovårdat språk!! läs inte vidare om ni vet att ni blir griniga!


Jag kom och tänka på en sak förut eller igår eller när det nu var.. Helt otippat och lite sjukt av mig att ens tänka på det.. men i alla fall, tänk en tjej med sjukt mycket underbett...... i sängen! Förspel kan man ju feting glömma alltså, nu kommer det: Hur suger en tjej med extremt underbett av en kille!? går det?? Sen vände jag på steken som jag brukar göra.. och kom fram till att det blir lika jävla svårt för en kille med extremt överbett att slicka en tjej.. Visst det går väl men tänderna kommer ju fortfarande vara i vägen...

Sådär nu var det sagt och jag hoppas inte min mamma läser dethär!!

Puss och kram på er snuskhummrar som läste vidare!!


sorry, jag glömde borsta tänderna imorses..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0