Så fel det kan bli...

Någon är det som har suttit och kollat igenom typ hele min blogg, sjukt många klick både igår och idag.. Igår var det jag och idag är det någon/några andra.. Jag älskar min blogg och jag älskar att läsa gamla inlägg, jag var lite mer seriös "förr". skrev om plagg jag köpt och en massa tips till er snyggingar.. Nu är jag bara tråkig fast jag tror jag är rolig.. Men sån är jag och jag tycker ändå det är helt okej.. Vemfan bryr sig om vad mina kläder kostar liksom!?

Jag var på kvickly (danmarks ica) idag och kom på när jag hade betalat att kassörskan prata med mig, men jag förstod inte vad hon sa så jag låtsades som jag inte hörde henne och gick vidare.. Haha för det första dom brukar inte vara trevliga där och för det andra så förstod jag inte vad hon sa i vilket fall... Förrens jag kom ut, då förstod jag att hon fråga om jag ville ha kvittot!! Så tokigt det kan bli när man inte kan språket, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0