Callekorvgubbe äcklar sig!!

Jag är bakis, ska på kalas nu.. jippie! återkommer senare med jävligt mycket smaskigt från gårdagen med massa bilder..
Kan ju köra en liten cliffhanger.. Vi skulle köpa korv.. men det fanns inga kvar.. så vi går hem mot sara, ringer en massa för å se om det finns någon efterfest.. När vi kommer ungefär till wennerbergsskolan så kommer calle korvgubbe och säger att vi ska åka och grilla.. jag fatta inget, men sara och Sofia hoppa in i bilen.. happ tänkte jag.. jag tar framsätet!! Vi åker genom stan och parkerar på rörstrandsparkeringen.. Jag stod och flamsa och asgarva åt honom för han trodde verkligen att han skulle få något bara för vi fick en korv var..

Så vad kommer hända nu tror ni!? kommer korvgubben attackera oss? eller kommer han kyssa någon av oss??kommer han tafsa på oss!? Det återstår och se..
kösshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0