F.B pranks..

HA HA.. idéerna bara ploppar upp i huvudet på mig.. Har nu planerat en kupp mot mina älskade (nyfikna!) facebookvänner som jag ska utföra imorgon..

Senaste kuppen blev ju en succé, kommer ni ihåg:


Det klockrena i bilden är:
  1. Profilbilden med en massa alkohol
  2. Det positiva "ÄNTLIGEN".. vadå äntligen!? jag var 19 år när jag skrev det..
  3. Att Sofia utnämner sig till gudmor redan i "12:e veckan"
  4. Att jag också la ut en mapp med bilder på "utvecklingen av min älskling i magen"..

    Kan ju säga att jag blev gaaaaaaanska bombad..
    * För det första var det väl ingen som trodde att jag av alla människor vill ha barn..
    * Sen fick jag huuur många "grattis" meddelande som helst
    * FB chatten ploppade hela tiden, BOMBAD var vad jag blev!
    * Sen var det ju nån kille här och där som blev "lite" orolig.. HAHA det var det roligaste!
    * Andra skickade långa historier om när vi växte upp och grejjer..


    Haha japp detta prank slår nog inget annat jag kommer göra/har gjort.. Sjukt kul hade jag den kvällen.. Sofia (aka Dodi) Eriksson också.. She made me do it!!  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0