Ur en 8-10 årings dagbok..

Hitta nyss en dagbok jag skrev i när jag var mindre tror jag var ca 8-10 år.. Var man förvirrad eller var man förvirrad kanske!? förvirrad tror jag...

"Sida 1
1. Jag vet inte om Robin ljuger om att P***** inte tyker om mig.
2. Jag tror inte på Robin facktist för han säger så bara för att jag ska göra slut med P*****.
3. Robin är bara aven-sjuk på mig bara för att jag har en kile o han har inte någån skej (=tjej). det handlade om min bror, min stora bror"

Sida 2
4. Jag jilar P***** män Det verkar som P***** inte jilar mig fast jag vet facktist inte fast han kanske jilar mig ialafal.
5. P***** är snyggast i skolan fast inte i lidköpin prisis Det kan vara fula i lidköpin ockso.

Sida 3
6. J***** är en av Dom fula på skolgården.
7. P***** är döbelt döbelt döbelt så snygg som J*****.
8. F o A tror att Matilda jorde slut bara för min-skul Det tror inte jag ialla fal.
9. Matilda är verkligen inte så sjuk i huvudet inte så sjuk i huvudet som J***** är i allafall. han är så störd i
huvudet J*****.

Sida 4
10. Fast P***** är nog inte snygast i skolan jag vet inte.
11. Han är melerst tror jag facktist
12. Matilda tyker att P***** är ful och hon har sagt att Dom kanske sköle Dela hjärtan tilsamans när dom var ihop.
13. men nu är han ful Bara så-der plup så var han ful tyker Matilda

Sida 5
(favorit "kapitlet", vadå personlighets klyvning!?)
14. Nu har jag jort slut med P*****. och han har sakt till timmy o rickard att han jilar mig fast jag vet inte om jag jilar honom jag tror inte att jag jilar honom men jag tror nog att jag ska fråga chans på honom igen.

Sida 6
(roligaste "han sa naturligtvis ja!!" tur att jag hade sjävlförtroende redan då xp)
15. Jag ska kanske fråga chans på P***** imorgon jag kanske lemnar lappen till J***** så får han je lappen till P*****.
16. fast matilda jede lapen till P***** och han sa naturlitvis ja.
17. P***** tyker om mig gör mycket för han säger alltid not till Timmy o Rickard Dom är sona skvaler-bytor.
19. nu är jag ihop med P***** jag jilar han facktist. SLUT"

Jaa, detta var alltså tankar som for runt i huvudet på mig om kvällarna när jag var yngre.. Så jävla kul att läsa, för det var ju verkligen så också.. Man gav en lapp till en kompis som gav den till den man ville bli ihop med Där han/hon kunde välja att kryssa i *ja *kanske eller *nej rutan...

Blir ingen bild här, jag la ju ut bilder igår på hur jag såg ut i denna åldern.. dom räcker HAHA!!


Kommentarer
Matilda Bergh

HAHAHHAHAHAAHAHAH sååå kul!!! minns det som igår ;)

2010-10-23 @ 18:10:12
sarah

Hahaha ellerhur!! sjukt kul ;P

2010-10-23 @ 20:25:34
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0