Kenza har en grisnäsa!?

Nee det stämmer väl inte riktigt men på denna bilder ser det ut så, jag såg nämligen på Kenzas blogg nyss att detta var hennes favorit "modell"bild:

Om vi säger som såhär.. Hon ser bra ut, det ska jag inte säga att hon inte gör för det gör hon.. Men att säga att hon är en bra modell, det är att ljuga.. Om detta nu är hennes favoritbild så kan hon ju inte särskillt mycket om modellyrket.. Så till saken, hade hon varit med i topmodel så hade Tyra Banks sagt att hon har en grisnäsa på bilden.. "Du måste vrida huvudet lite så det inte ser ut som att du har en grisnäsa". Så Kenza vrid på huvudet nästa gång och använd inte samma ansiktsuttryck på alla bilder..

Nej jag är ingen besserwisser och jag gör samma ansiktsuttryck på alla bilder.. Skillnaden är väl bara att hon kallar sig modell, det gör inte jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0