Ni kommenterar för dåligt..

För många läsare för min 0 kommentarer på varje inlägg!?!?! Förstår inte, ni kan ju kommentera anonymt om ni inte "vågar" kliva fram..
Så jag har kommit på en lösning, ni som vill kommentera snälla saker kan göra det med en gång, Sen ni som vill kommentera dumma kommentarer kan också göra det.. SNÄLLA, jag blir glad för alla kommentarer, jag är ingen torsk på snälla kommentarer, eller jo, men jag är torsk på taskiga kommentarer med.. SÅ KOMMENTERA TASKIGA SOM SNÄLLA!!

Sen om ni inte vill vara taskiga mot mig så kan ni gå in HÄR och skriva av er, sen kommer ni tillbaka till snälla mig och ger mig en kommentar.. DEAL!? va braaaa puss på er ;)
jag är cool, visst!!?


Kommentarer
n'

ne jag e arab

2010-10-26 @ 13:36:19
URL: http://blacklovee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0