Tankar som yrar i huvudet på mig...

  1. Varför skriver alla till varandra att "du är den bästa" när de skriver det till flera stycken!? Vad jag vet så går det inte vara bättre än bäst!?

  2. Vad är grejjen med "Var model för en dag"!? För det första så kostar det en massa cash att ens få vara "modell över en dag", när det i själva verket är DU som ska få pengar för att du ställer upp.. Inte nog med det, om du ens vill ha några bilder som ni tagit under dagen.. Ja då ska du få betala en hel jävla förmögenhet för bilderna också!?!? sick!

  3. När jag satt och rensade min F.B på vänner igår så kom jag och tänka på hur jävla massa man är vän med på facebook.. Trodde att jag hade folk som jag kände.. men icke det var en massa "oinbjudna" rackare där.. så dom solla jag bort.

  4. När jag ändå var inne på facebook så kom jag helt random att tänka på killarna man var ihop med när man var liten.. Vad tänkte man med där!? hjärtat eller.. inte fan var det ögonen i alla fall.. ha ha

  5. Sen såg jag mina sthlms vänner, som jag f.ö saknar som faen.. Särskillt Moa min lilla ängel.. Och att jag ville åka upp och hälsa på, men pengarna finns inte där.. men jag hittade faktiskt en lösning till det.. ARBETSFÖRMEDLINGEN, behöver bara få en intervju där och A.F betalar resan, sweeeet!

  6. Sen när tankarna ändå var i full gång så kom jag även på att jag tror jag har "hittat" mig själv.. Det låter konstigt.. Men jag mår jävligt bra, (ja om man bortser från att jag är sjuk som ett as!) sjukt bra.. Tror jag vet vad det beror på, but i don't share.. Kanske skriver det i den inofficiella bloggen någon dag när jag känner för att skriva av mig lite.
Sådär.. det var lite av mina tankar, så nu vet ni det.. Vet ni vad ni ska göra nu!? Jo, ni går och hämtar papper och penna.. Sen vill jag att ni ska föra anteckningar så ni inte glömmer något.. 
Men vad bra, så då var det avklarat.. Sovgott nu alla och blöta kyssar to ya'll

Förresten.. SOFIA KOMMER HEM PÅ FREDAG, som jag har saknat min lilla dodi <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0