Kakao och kyrkogårdar

Är det bara jag, eller jag har blivit jävligt tråkig!? Haa det vet inte jag vettu, men det ska jag ändra på lite.. Inte nu, men någon gång i framtiden.. NÄR NI BÖRJAR KOMMENTERA ERA AS!! maha blir så aggressiv på er, bara komma här och snoka, har ni inget annat för er så kan ni ju lika gärna kommentera, ellehur!? ja, men vad bra att vi tycker samma..

Igår körde vi anden i glaset.. Fuck vad besviken jag blev.. Jag tror på sånt och jag tänker fortsätta tro på att andar finns.. Det är sant, dom finns.. men dom är lite som ni, jag vet att ni finns där men ni visar det inte!! Så jag hade tänkt köra själv.. Om jag vågar, sa till Sandra förut att jag skulle sätta mig på en kyrkogård och köra det.. Men det vågar jag inte.. Jag har lite för mycket respekt för sånt för att våga det, visst det finns säkert många snälla andar på en kyrkogård. Men jag tror också att många är tjuriga, för hur många vill ligga still i en igentäppt kista i sitt nästa liv!? Inte jag i alla fall.. jag ska ut i röda havet.. och så får det bli :p Kom ihåg det nu om jag nu dör lite tidigare än jag borde.. mahaha *ler*

Här har vi något utöver det vanliga, vad händer egentligen när man äter 1 matsked Kakao!?


Kommentarer
Carro

Såg ju inte så där jättegott ut direkt =P haha. Måste bli sjukt torrt i munnen! =P haha!

2010-11-02 @ 20:32:23
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0