Danmark.. Helsingör rättare sagt

Ja, nu är vi hos pappa i danmark, har inte gjort så mycket.. lekt lite turister osv.. Sjukt tråkigt i helsingör för mig som har varit här så mycket.. Finns inga ungdommar här.. eller ja, såg några igår!!! Wow kors i taket..!
Ne men det är väl inte så farligt med tanke på att jag inte träffar pappa så mycket..

Imorgon ska vi hem till källby igen, ska festa till det lite med jonna, så det ska bli kul =)
Sen på lördag ska mormor ha kalas för hon fyllde år den 22:e.. så dit ska vi.. Sen vill Sid gå ut innan han åker hem.. Omständiga jävel, haha japp så jag får väl försöka plock ihop ett gäng.. Jättelätt med tanke på att alla jobbar som inte har flyttat därifrån.. Ja ja.. Det ordnar sig....!!


Fick ju en jävla böter för ett tag sen när moa fick mig att planka.. Var tvungen att betala den bara för jag bestred den alldeles försent.. Det är s¨nt som händer.. fitt SL hatar dom!!!!

Sid och jag bråkar hela tiden.. Jag slår honom och han slår tillbaks, vilket gör att jag slår tillbaks då gör han något tillbaka.. Jag blir sur och vi pratar inte med varandra.. haha helvete vad mesig jag är.. Det är alltid jag som börjar också.. Men det är också bara jag som blir sur, måste fan ta och sluta med den dubbelmoralen.. Han åker ju snart hem menar jag, kommer kännas tomt när han har varit med i ca 2 veckor. Det är lååååång tid.. aja vi ses ju igen någon gång.. Haha prata om att åka till egypten tillsammans.. men jag tror inte re va!!! Det skulle sluta med att vi slår ihjäl varandra, vet ni vad detta innebär!? Jo jag har fått en ny bror.. hahaha

Ne nu ska jag sova om jag ska upp imorn.. Ha de bra alla!!! Puss och kraaaam sean banaaaan


Kommentarer
sandra

haha kanske det. men hur kul är det med ett badkar då?

ska jag sitta med en gul badanka och plaska vatten eller ;)

2010-09-24 @ 16:56:25
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0