Let's party

Blir mycket engelska nu för tiden (höhö konstigt), men det är kul.. Man lär sig ju bättre och bättre ju mer man pratar, så det är nice.. Sen om jag frågar efter ord så vet han själv inte vad det är.. Vad är det för Engelskman då eller!? haha brukar reta honom och säga att jag är bättre på engelska än vad han är.. Heheh wich i'm not!!!
Idag har vi "klassfest" men grejen är att det är bara hälften som kommer.. Järngänget som Malle sa.. Oh yes!!
Haa, har inte så mycket att skriva egentligen, men jaa hat så nice ikväll och sup inte för mycket..
KYSS på skinkan
Förresten.. jag har något att skriva om.. Min far ringde igår och skällde lite på mig som vanligt.. Mne sen fråga han om jag skulle komma eftersom jag ändå var ledig en vecka till.. så jag tänkte att a visst.. med sid då eller.. Så jag sa det.. Jag har en kompis hemma från england..
Han: Ja men det är väl okej.. är det en han eller en hon..

Jag: En han..

Han: Okej, aa visst att det är en kompis

Jag: Jaa vi har varit kompisar i 4 år och har aldrig gjort något så få inte för dig något..

Han: Aha okej, ja men ta med han då..

Jag: Han är neger..

Han: Jaha ja okej, bara han inte är muslim så..

Jag: Ehm.. det är han de också...

Han: Jaha så han är både muslim och neger.. hmm ja men det är ju skit bra sarah

Jag: Ja men han är jättesnäll, han skulle inte ens kunna döda en fluga förhelvete!!!!

Han: Nee säkert.. ni får komma men ni får fan betala själva...... Har du pissenisse där!?


Jag gav luren till Sid och dom prata lite och sådär, sen gav han luren till mig..

Han: Okej, jag betalar er resa, han verkade ju riktigt trevlig ju.. Så kan ni komma några dagar så kan vi sitta och prata lite...
Ha ha ha Sid fick alltså min far (som drar de flesta mörkhyade och muslimer över en kam) att gilla honom!?!?!?! Jag får inte ihop det riktigt :P MKen det var väl bra,, då drar jag två flugor i en smäll genom att ta dit han.. Hatar danmark.. Sid kanske gillar det bättre!?
Så nu är jag klar!! hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0