Utkast: Sept. 13, 2010 japp.. kan vara bra att publicera med!! haha

Jag fattar inte varför jag sluta blogga när jag var som bäst.. Utan att ljuga, jag hade lätt en läsvärd blogg förut. Tyckte själv att den var sjukt bra.. Då måste den ju ha varit bra!! Ellerhur!?!?! Thought so!
Det sjuka är att jag hade abstinans hela tiden, ville blogga hela tiden men det kändes dumt att göra flera inlägg efter varandra.. Sjukt hur man kan bli påverkad av en liten blogg..
Kommer ihåg när jag blev länkad av falsksanning, då sköt antalet besökare i höjden och jag var så nöjd.. oj vad nöjd jag var.. Haha!! Well well, får väl ta och börja igen så folk vet vad jag gör om dagarna.. Inte så lätt att hålla koll på mig när jag far runt hela tiden.. Ena dagen är jag hemma och andra dagen är jag i sthlm, gävle, borlänge, uppsala, nyköping, norrköping, göteborg osv.. Ska faktiskt till gbg idag med Jonna och hänga där lite så kan jag göra Sid sällskap på tåget så han slipper åka själv.. Visst är jag snäll ;) I knoooooow!!!
Och för er som inte visste det.. Sid kommer alltså till Sverige, ni vet han den föööör snälla saken från England. Det ska bli kul.. Festar jämt sönder när han är här.. helt okej.. Jag citerar "You're all so crazy here in Lidköping, party all the time!!!!" Haha glömmer inte när vi körde drick pyramiden och några i min klass gjorde att han fick dricka hela tiden x) Hahaha gissa vem som blev fullast på festen!? HA HA eller när vi skulle gå ut och han skulle vara nykter.. Jag sa till Daniel Hamrén Att "Du Daniel, sup Sid under bordet är du snäll", han ställde upp! Blandade fetaste drinkarna till honom.. Vem var det jag fick gå runt och leta efter halva natten utan att hitta honom!? Hepp då visade det sig att han känt sig för full och skulle gå ut.. Han gick vilse och spydde och låg och sov ute!! HAHAHA jag var sjukt arg på att han inte leta upp mig istället för att gå ut själv.. Han skulle spela match vid 12 på dagen, han var sjukt bakfull + att han hade dåligt samvete för att jag var arg på honom.. Det borde ha varit tvärtom x)
Sjukt kul!!!

här lurar malle skiten ut Sid så han får dricka hela tiden ;P




Älskar denna bilden!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0