Fördelar coh nackdelar med att åka buss..

Häjjeee!! Sitter just nu på bussen och har precis pratat med Moa i tel, vi prata en massa skit som vanligt.. Känns sjukt segt att åka buss när solen skiner som bara den, man riktigt sitter och hoppas på att den ska skina genom fönstret så att man äntligen kan få lite färg. Hee det gäller ju att inte önska för mycket.. Men nu när jag har suttit här och filosoferat så har jag kommit på lite brister med att åka tåg.. here it comes:
  1. Det är trångt (det ar en tant som var riktigt nära på att göra skrot av min dator)

  2. Man får träsmak i röven

  3. Grannarna har lättare för att tjuvlyssna på telefonsamtal

  4. De har också en tendens till att glo jävligt mycke 

  5. Man har inte tillgång till sin resväska (där min mat ligger, buhuuuu)


Tro det eller ej, det finns faktiskt fördelar också:
  • Det är lite mysigare än tåg

  • Gratis internet (har internet men varför slösa på mbit:en?)

  • Det är inte så många som åker (=ett säte helt för sig själv)

  • Man kan välja om man vill ha med byte eller inte men ändå komma fram samma tid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0