guldfisk

Såå då var första utbildningen klar och jag känner mig förväntansfull, kommer ha en sjukt rolig sommar!!! HUr ofta händer det att en från Lidköping (Sara Nicklasson, för er som vet vem det är) också jobbar i spel precis som jag!?!? visst det var inte samma avdelning.. BUT STILL!! haa ne men så henne snacka jag lite med, sen var det en massa andra också, men ni vet ju hur jag är med namn, det går liksom inte ihop.. Men det kommer!!
Och för er information så sov jag på Ibis inatt, kan man annat att älska det stället? "tron'te re va!!" Sen hade jag ju bra sällskap också, lika bra.. men helvete vad jag inte mådde bra runt 6-9 tiden eller, huvudvärk.. Kändes som världens migrän, men jag tror det var sömnbrist.. Provade med allt från tabletter till mat till vatten men inget hjälpte förrens jag decka vid 9 på kvällen.. det händer ju bara inte mig, men joo antagligen.. Klart jag skulle vakna igen vid 23 och vara pigg som en åsna.. typiskt!

Ja nu sitter jag i alla fall hos min farbror, har suttit själv här ett tag för han och sambon har varit på Opera.. det är inte riktigt min grej om jag ska vara helt ärlig.. men på tal om musik.. nu har jag lagt in ny musik på min ipod .. 2 år senare liksom.. tummen upp

sådär, här får ni en fin bild på mig och gbg's snyggaste Kristin ;)
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0