Klagande Tanten

Igår var en riktigt bra dag.. ah tills vi fick främmat då! Det var kul att ha mormor här, men den andra tanten kunde lugnt stannat hemma. Denne tanten är mammas killes mamma, komplicerat det lät men i alla fall.. Hon har ett barnbarn som heter Sara (utan H, lika bra), och denne sara har jag träffat en eller MAX två ggr förut så jag vet ju inte alls hur hon är osv.. MEN det jobbiga i det hela är att hon håller på och jäåmför mig med denne, för mig okända sara.. Jag orkar inte lyssna, jag skiter väl fullständigt i vad hon gör och vad hon har på sig!?!? Eller är det något jag borde bry mig om?? najjjj dessutom är hon 92:a och vad jag minns av henne så ser jag 1000 ggr bättre ut också, så jag fattar inte vad tanten håller på med!?!?!

Sådär nu fick jag ut det (eftersom jag inte kan snacka med mamma om det för då blir hon bara sur, som hon alltid blir när jag snackar om den släkten.. kan det va för jag inte tycker om dem!? haha det är nog såååå!), ja men i alla fall.. Mådde riktigt bra igår och var på sjukt bra humör, vart kom det igår!? Skön känsla hela dagen ändå gjorde jag inte något utöver det vanliga utan jag och mamma gick en promme till Anita, fika lite där (mycke fika igår, usch), gick hem .. duscha och åkte till stan, hämta upp mormor handla lite smått och gott, lämna av mormor, kom hem och en timma senare kom mormor och tanten hahaha det var här det gick utför :p


Kvällens bästa citat:

- Men röker Sarah!?
- Ja det ser du väl!!!!

vilka det var som sa det är ovesentligt, det ni behöver veta är att det inte var jag! (sen att jag tänkte svaret på frågan är en annan femma ;))

det var längesen ni fick en färsk bild så här får ni på min morgonfriss, haha den är inte att leka med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0