Loads of crap

Nu ska jag än en gång förstöra den härliga och glada fasaden här i bloggen för att snacka skit.. hey don't blame me, det är ju det jag gör bäst!!
  1. Varför ska alla låtsas vara sådana upptagna fittor när dem i själva verket sitter hemma i soffan framför tv:n och det skulle inte förvåna mig om det äts chips också...

  2. Varför tofflar man för någon annan!? snälla säg mig, VAD ÄR VITSEN!?!?! det är bara du själv som förlorar på det, har du ingen som helst heder kvar i kroppen!?

  3. Varför ska man ta till alkohol för att man "mår dåligt"!? den/dom enda som mår dåligt är fan dem runt omkring dig din egocentriska jävel (och nej, jag vet att du tror jag syftar på dig men det gör jag inte!! och ja det finns fler än du.. men du får mer än gärna ta åt dig)

  4. jag kommer inte på någon 4:a just nu


    Så nu finns det flera av er där ute i dimman som tar åt er.. Det skiter jag i, känner du dig träffad? ja då kanske du borde tänka till lite.. känner du dig inte träffad men anklagad.. Ja men tänk till du med och stämmer inte ditt beteende överens med vad jag har skrivit.. ne då behöver du heller inte ta åt dig och komma och gnälla sen.. Vad skönt att vi är överens för en gångsskull :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0