När minnet sviker en..

Jag känner att jag vill skriva av mig, men jag vet inte vad jag vill skriva.. Eller jag har vetat, som endel av er redan vet så är mitt minne som det är.. Och varje jävla gång jag ska börja skriva ett jävla inlägg så har jag ALLTID (det slår fan aldrig fel) glömt vad jag ska skriva.. Så min fråga till er.. vad kan det bero på? jag har några förslag:

  • Jag börjar bli senil!?

  • Jag har en hjärntumör (inte orealistiskt då min farmor dog av det, tror inte direkt det är prostata cancer som min farfar dog av, eller ja det var en bidragande faktor.. usch saknar dem <3)

  • Jag var en guldfisk i mitt tidigare liv (shiny as always)

  • Jag börjar bli efterbliven.. om jag inte redan blivit det vill säga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0