Saker ni inte vet om mig..

  1. Jag luktar alltid på mina fingrar när jag rökat för jag tycker det luktar gott (säg inget, jag vet vad du tänker)

  2. När jag var mindre skrev jag initialerna på personen (ja det var fan bara en som jag ständigt tänkte på) jag gilla på benet.. det konstiga är väl att det var med nagelack och skedde när jag satt på toa.

  3. Gråter bara när det händer andra något, kan inte gråta åt mina egna problem.

  4. Jag blir ofta besviken på folk runt omkring, men håller oftast käften om det.

  5. Har ofta skadeglädje (bästa glädjen, om man bortser från ett genuint och ärligt skrattanfall delat med någon man tycker om)

  6. "Förälskar" mig bara i kändisar för jag vet att jag inte kan få dem.. (vem är han kär? känner jag han?)

  7. Låtsas tycka jag är en medelmåtta, men i själva verket tycker jag att jag ser bra ut.

  8. Om en kille jag inte har något intresse för, verkar intresserad av mig så kör jag en rejäl diss eller spelar med.. "I'm only gonna break break ya break break ya heart", så snäll så

  9. Dansar framför spegeln med volymen i bott när ingen är hemma!!

  10. Skriver dagbok, mest utomlands men även hemma.. står massa smått och gott i dem kan jag lova!


    Sådär, nu räcker det..


    kan allt vara lite jävlig ibland


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0