Bli prat-smart

Det här kommer låta oerhört töntigt, men jag ska faktiskt tipsa er om en bok.. Ja ni läste rätt(!), det är en bok som jag tror alla människor kan ha nytta av nån gång i livet. När jag nu nämner vad det är för bok så kommer ni tycka att "vafan ska JAG läsa den för, jag är inte S******" och då tänker jag kontra med att man kan göra så mycket mer med denna boken än vad den är till för. Man kan ha hjälp av den för att få som man vill, tänk när ni sitter hemma hos någon kompis, pojkvän eller flickvän och du vill göra något speciellt men idioten du är med inte vill det, Så kan du med hjälp av ord få din vilja igenom.. Smart va!! "That's just soooo Sarah style" som man tydligen säger som bloggare nu för tiden..

Så nu mina damer och herrar, slisk och slusk.. boken som jag ber ALLA läsa är då.. Säljbibeln!

en riktigt kanonbok, det bästa är väl att man kan hoppa mellan olika kapitel och ändå fatta vad som skrivs!!


Kommentarer
linn

måste kolla upp!

2011-04-13 @ 19:46:52
URL: http://linnys.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0