Drömma kan man, agera ska man!

Hej mina älsklingar!!

Nu är jag pigg, har dock jävligt tråkigt!! Har nu varit jätteduktig och sökt jobb som faen, träffa ju min jojbbcoach idag och helvete vad bra hon är Carina!! Hon får mig att tro på det jag vill göra här i livet.. Det är långt till toppen men klättrar man en bit i taget så går det, allt går bara man vill!
Idag blev det lite ansökningar till bl.a Silja line, Viking line, Birka, Wondercruises mm. så vi får väl hoppas att någon hör av sig i alla fall =)
Detta är ett av mina mål i livet..

(klicka för större bilder)
Jag vill alltså jobba på OASIS OF THE SEAS som är en av världens största kryssningsfartyg. Har inte mer att tillägga där men det kommer hända.. Kanske inte inom 5 år, men tro mig kommer komma dit!


Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

sv: va skojj!! <3

2011-02-15 @ 20:01:28
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
已知 Mohammedi Al-debis™

sv: va skojj!! <3

2011-02-15 @ 20:01:30
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0