En hel fucking halvbindningstid

Har än en gång kommit underfund med hur rolig jag är!! Mina status uppdateringar på FB dödar så hårt!!! Sen är jag bäst på kodord!! Älskar kod ord, man kan då prata helt normalt men byta ut en massa ord så folk tror man pratar om en helt annan sak.. Typ som en gammal vän sa till mig en gång "Sluta snacka i gåtor", gjorde det utan att jag tänkte på det!! sjukt kul att jag fattar men ingen annan.. möjligtvis frugan!!

Frugan är Moa för er som inte fatta det!! Eller hon är inte min fruga än.. jag har gått ner på knä två gånger men got turned down twice.. Hon tycker det är för tidigt.. men det tycker inte jag, träffa henne första gången för 13 månader sen.. det är fan en halv bindningstid!!! men hee her word is my command!!


Kommentarer
♥ESSEY♥

Snygg blogg =D görs?



KRAAM!!

2011-03-06 @ 14:21:49
URL: http://esseys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0