Fransk manikyr á la Sarahinarabic

Hehehe där blev ni allt lite lurade va!? ;) Satt och fika med mamma och mormor.. det var mysigt! Firar hellre denna dag med familj och vänner än något pucko (killar från lisch) som varken vet in eller ut.. ne men fan finns inga killar av vidare material för att dejta mig här.. Nee fy faeeen :P
Fick reda på en massa nytt i natt.. det ena var sjukt och väldigt chokerande och hade inga tankar på att det var som det var.. Kan bara säga A för det skulle bara bli fel om jag nämnde B, helt fel!
Sen en annan sak som var väldigt gulligt, aww (till en början.. hahahah "no comments") ne men det visade sig att jag och en kompis hade lite mer gemensamt än vi trodde.. lät det fel!? äh skit samma, slutar skriva här för jag förvirrar er bara mer än vad ni redan är!!!
Visar en bild på mina fräscha nymålade naglar.. Tung e jag eller vad säger ni!? :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0