jag knullar inte min mamma!? *förvirrad*

Hahaah alltså jag älskar dessa araber alltså!! denhär är iofs halv arab och halv italy..
Han tjata på mig att jag skulle adda honom.. gjorde det mest för att se hur han såg ut (sliskig italienare med pizza mage och backslick).. Han hann då skriva till mig på chatten och jag sa att jag skulle gå och lägga mig..
Det gjorde jag förstås inte utan jag tog bort han från min vänlista, då jag inte fann han särskillt intressant.. Han kollade väl igenom mina vackra bilder på mig och märkte att han inte fick kolla mer och att jag tagit bort honom.. Då bröt helvetet loss:



Hahahahaha hur orkar man ens lägga energi på att blocka någon som tagit bort en från sin vänlista!?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0