Positiva och glada Sarah är på G!

Med tanke på min äckliga morgon så är jag på dåligt humör och intervjun was a mess!!! helvete alltså! Sitter på Ritazza och dricker en kaffe, här ska jag sitta och försöka bli på bättre humör!! Jag är jättearg, sjukt arg!! helt fucked up vill ha sällskap, jag vill RINGA någon!!!! Men nähä glömde jag min mobil hemma!? ahaaa vad tråkigt för mig!!!

Om "positiva" Sarah ska vara lite negativ också då.. Intervjuaren var trevlig men hård, pressa mig till max och det blev en TPH intervju typ.. nää okej inte så illa men aa jag vet inte!! Men Sara Sjölund (eventchef på tele2) var där och hon kände igen mig och hälsa på mig och önska mig lycka till.. WOW hon prata med mig!?!? vad hände där? jag som alltid trott att hon inte tyckte om mig, hon sa till och med att jag var duktig.. Visste inte ens att hon visste vem jag var.. Så det var ju positivt i det negativa som hände under morgonen!

Sen träffa jag Mikaela, ofta det händer eller!?!??! Ost-Mikaela.. hon hade flyttat till GBG utan min vetskap, SJUKT!! så henne ska jag gå och snacka lite med sen när jag lugnat mig..
Sen gick jag till Elgiganten för Ceviell-Johan jobbar ju där och hälsa på han men han hade en kund och min axel dog av tyngden från min väska så jag får väl gå dit igen sen eller om jag skiter i det..
Haa ne jag ska sitta och lipa lite till, uppdaterar lite senare igen!
skulle verkligen behöva festa av mig nu, festa bort allt negativt!! (men kom ihåg, alkohol löser inget!!!)


Kommentarer
annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-16 @ 16:27:25
URL: http://annsoh.blogg.se/
Camilla

kul att du är med och tävlar i dagens blogg :)

2011-02-16 @ 17:12:07
URL: http://kmill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0