Sova gaffel!

Jaoo, då sitter jag nu hos Sandra, vi har nästan precis käkat frukost och kollar nu på tv.. Inatt gaffla vi (för er som inte vet vad det är, är när man skedar fast man ligger huller om buller typ haha!), väldigt mysigt måste jag säga.. Kände mig dock lite instängd vid väggen för jag ville ju inte störa henne när hon sover.. inte jätteskönt att få ett knä i ryggen, haha!
Nu håller sandra på å gör iordning sig för jobb och själv sitter jag här och håller koll på uppdateringarna om Egypten!! Jävla gris till att inte avgå med en gång.. Det borde han ju fattat att invånarna inte skulle nöja sig med att han inte ställer upp i nästa val, alla hatar ju honom.. vilken värld lever han i!? en jävla drömvärld är vad det är!!

Ne snart ska Sandra till jobbet och jag ska antingen till mormor eller gå på stan lite (fönster shoppa, har inte råd med annat).. Kanske slå Dodi en signal för klockan 14 slutar min bror och tar med mig till k-by och där ska jag förmodligen va med Carro och hennes underbara son Lucas. Ska bli mysigt och gosa lite med Lucas, det väcker mamman i mig hehe :)

På tal om bäbisar, var hos Janina igår jag och Sandra och jag träffa Zoe för första gången, söt liten tjej måste jag säga!! Sen färga damerna håret på mig, här är resultatet...

samma färg som förut, kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha för annan färg så det fick bli ett säkert kort!

köss och spääääääänk!!!!
Your one and only Sarahinarabic
(haha fan va töntig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0