blä (läs inte, läs bara det sista)

Usch vad jag är slut.. Helt fucking jävla slut.. Ursäkta mina fula ord.. Men jag mår så dåligt, sov knappt något i natt, steg upp vid 7 käka frulle.. Gick och la mig, med huvudet i högläge.. Somnar!

Drömmer om att jag och Kristin ska utomlands, sitter i softaste planet man typ kunde ligga i och grejjer.. Vi fick till och med gå ur planet!?!?!?! Ut på fotbollsplan.. Jag och kristin ser 3 st fetto elefanter (dom var verkligen stora!) Kicki springer dit för å kolla ropar med mig.. Varav på andra sidan fanns det massa JUMBO Zebror som börja springa efter oss Sen mini zebror och miniepefanter med.. Helt sjukt var det och helt plötsligt kommer rickard nylander och hans lag tror jag det är och springer på dessa djur som helt plötsligt blivit människor!?!?!? Hallucinerar jag!?!?!?!??!?!?!

Vakna.. Kunde knappt andas och hela munnen var helt torr och jag hosta så jag nästan spydde och huvudet sprängs snart av allt hostande, ögonen .. det känns som att jag spytt femtioelva gånger.. Jag menar alltså att det käns som dom sitter utanför ansiktet.. borde egentligen ta en bild nu men båda kamrarna är döda..



Sammanfattningsvis.. Jag mår inte jättebra och jag väntar på mamma som ska köra in mig till sjukhuset.. Men lisch sjukhus suger ju balle..

Sist jag var inne så "hade jag förstoppning", in my asssssssss att jag hade, det var bara att den där gamla, äckliga och perversa (jag spyr nästan när jag tänker på honom) överläkaren ville se mig när jag klädde av mig... Borde ha anmält honom.. Han stod även och glodde på både mina och mammas bröst när han prata med oss.. Fan att jag inte kommer ihåg hans namn!


Kommentarer
anonym

visste du att darin är bög^^ han kommer ut next week i tidningen och att han bor tsm med sin pojkvän:p

2011-01-21 @ 09:09:11
Anonym

(GÖR INGEN UPPDATERING OM DETTA PÅ FACE!)

2011-01-21 @ 09:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0