Häääj påå säääj!!!

Jag hadet tänkt göra en videoblogg för att fira att min labtop är igång ingen meeeeen, nu är det ju så att jag inte fattar varför mic:en inte fungerar!?!?!?! Jag får panik när något inte fungerar.. Jag har ju som sagt fått megamassor med virus på min stationära dator så jag var ju helt enkelt tvungen att få liv i min lilla älskling igen, och glad är väl jag för det.. Han är lite tom på kärlek just nu eftersom jag var tvungen att formatera honom.. Men han lär snart känna mig igen sa ni se ;) Så nu är han en uppdaterad liten 7:a, men det menar jag ju självklart att han "lärt" sig hur man ska te sig när man går i Windows 7's spår..

Hahaha fan vad rolig jag är.. maha, men det är sant.. Han är den enda sanna pojkvännen för mig.. Och nej vi har inte sex.. han är ju en sjua, mohahah

Ne jag får väl sluta innan detta går över styr!!!

Puss på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0