"lite trasiga och knasiga" nana nana naaa

När jag sitter i ute på altanen med en cigg i handen, får jag ofta en massa tankar som bara far runt i huvudet på mig. Denna gången var det om otrohet och om jag varit otrogen någon gång.. Jag tänker på killar jag träffat som det aldrig blivit något med, som förra killen jag träffa.. Jag var ärlig och sa som det var, jag hade träffat andra killar "under tiden" fast det egentligen inte var under tiden, för han hade inte tid att ens skicka ett sms till mig. Men som jag fick reda på efteråt så var det "under tiden" vi träffades. Och hur ska jag kunna veta det om han inte ens försöker hålla kontakten, och skulle på att det är mycket på jobbet!? Varför det inte blev något där var för han inte kunde gå vidare med något för han kunde inte sluta tänka på att jag varit med andra.. Det var kanske lika bra det, känner jag nu i efterhand.. Varför slösa energi på någon som inte ens kan skicka ett sms mer än å fråga om JAG ska åka "till honom" snart.. Nä, här borde jag lyssnat på mina kloka vänner.. Jag blev kär i kärleken och kärleken som ni vet gör en blind, Jag trodde jag tyckte om denna snubben men efter han "dumpa" mig så känner jag inget.. Han "dumpa" mig på fyllan över sms och jag var ju också full så jag skrev saker jag egentligen inte mena för att få honom på dåligt humör och ge han dåligt samvete.. Vet inte om jag lyckades, bryr mig egentligen inte heller.. men jag kände att jag ville få ur mig detta.
Jag har liksom alltid blundat för bra killar, vet inte varför.. Det är en som bor långt härifrån som jag känt i några år nu, fattar inte varför jag inte tog chansen när jag hade den. För bra, det var/är han.. Lyssnar gör han med, det är en riktigt bra egenskap att ha om man ska få mitt förtroende.. Hatar folk som inte lyssnar på vad man har och säga, det är därför jag själv är en sån bra lyssnare (har fått höra det från andra, därför jag kan sitta här och säga det), för jag vill att andra ska lyssna på vad jag har att säga.. Ni flesta vet säkert inte att jag som utstrålar självsäkerhet är jävligt trasig som person.. Men det är jag och det är inget jag skäms över, varför ska jag sitta och skämmas för att min uppväxt inte varit den bästa, det är inte så att jag har haft något val i hur min uppväxt skulle se ut.. Men jag har ett val nu och det är att göra det bästa av situationen och börja leva och sy ihop alla trasor som finns inom mig..
Så det var allt för mig, borde kanske ha lagt detta i min privata blogg.. Men jag vill nå så många som möjligt, vet att ni är hur många som helst där ute som är precis som jag.. trasig!! Och sitt inte där och tyck synd om er själva, gör något åt det istället!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0