Ops, glömde visst!

Juste, jag har ju en blogg också!! Kommer inte ihåg vad jag skrev eller nått så jag får väl fortsätta som vanligt, ja inte att skita i å skriva utan äh.. här kommer denna veckans uppdatering..
I måndags var det väl nationaldagen om jag inte minns helt fel, jag sov hela dagen tills jag mötte upp Melodi på Grönan och självklart glömde jag grönan kortet så vi kunde bara åka de attraktionerna där vi kände folk i, lika bra! Sen åkte vi bromsen på jetline.. 4 ggr i rad är inget att rekommendera!
Sen blev det pub, inte söndagspub utan måndagspub!? ellerhur visst låter det knäppt! Så satt vi på lejonbacken och jag har redan börjat få allergiska utslag av min text, fuck that!!!
parkhäng med lubbe i tisdags, addera lite vin också.. de va nice!

Ja och sen har jag jobbat.
Ser ni, har ju inte ens något att skriva även fast det händer saker hela tiden varje dag.. Börjar inte förrens 16.45 hela veckan så det är skönt, hinner man med tvätt å grejjer!! trökigt men måste göras.. Hatar mitt rum här för det e så jävla fucked up dammigt.. Måste fixa det också.. men nu mat, dör snart av svält!! (okej, de va inte ens troligt)
kyss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0