Glad tjej!!!!

Nu har jag äntligen efter alla jävla omständigheter, så det känns skönt och mina axlar är inte lika tunga.. Nu är det ju så att om ca 2 veckor måste jag upp till sthlm för lite utbildningar å sånt sen den 30 april gör jag min första dag på gröna lund!! wiiiee ska bli sjukt roligt!!! så det ser jajg fram emot.. problemet är väl att vi inte hittat någon jävla lägenhet än och att jag inte har sparat som jag borde gjort.. bajs också.. har iofs inte funnits så mycket att spara men ändå!!
Sen vill jag bara tillägga att jag är kär i Bruno Mars, han får gärna fria till mig!! :D
ne om man skulle gå och baka eller nått, känner mig rastlös fast trött, har gått jättelångt idag.. säkert en mil mer eller mindre.. trött tjäääj
ehhhh puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0