göra mål i målet!

Sitter nu hos Sandra!! och då tänker ni "fan är inte hon på jobbet...!?!?" nee det ska jag berätta för er att jag blev hemskickad idag för att jag "inte var engagerad i jobbet" och det tycker jag är bullshit.. jag har sagt precis varför jag inte sålt, men chefen gick på sin magkänsla och tycker inte att jag triva och jag ger inte hundra procent osv osv osv.. Hade möte med han i morses nämligen och jävlat vad jag inte tyckte om att sitta däär och bli "utskälld" det hade gått en massa falska rykten om att en kompis till mig skulle skaffa jobb åt mig och att jag inte trivdes och skulle sluta.. alltså detta var förvridna sanningar.. och när jag försökte förklara hur det egentligen låg till så blev jag anklagad för att "bortförklara mig".. Det var inga bortförklaringar utan det var bara enkla förklaringar på hur det egentligen är/var.. Det är alltid såhär inom event.. spelar ingen roll vad man säger för cheferna tycker ändå att allt man säger är bortförklaringar.. Som tex när man jobbat och siffrorna man gjort inte varit höga och de vill ha konkreta förklaringar på varför det inte gick bra.. Allt man säger då är "bortförklaringar i deras öron.. så jag har lärt mig sen förra säljar jobbet att det är lika bra att hålla käften.. Heee men på detta jobbet ska man göra det.. det blir kaos i mitt huvud.. jag är ju en sån som drar mig undan från sådana situationer och det krockar ju med chefens sätt att hantera situationer..

Ska i alla fall ringa han ikväll och jag har inte bestämt mig för om jag vill ha en andra chans eller inte.. Jag vill jobba kvar för jag trivs skit bra.. men om det betyder att jag måste skita i gröna lund så gör jag det inte.. Ett av målen jag har i livet är ju att jobba inom turism och nu när jag har chansen att få in en fot i branschen så tänker jag inte sumpa den.. Det säger väl sig självt eller är jag dum i huvudet som bara följer mitt hjärta och strävar efter att uppnå mina mål här i livet!?!?!?

se vad snäll jag ser ut på denna bilden.. (det är bara för jag är snäll)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0