HUMOR

Sitter nu hos Kristin, är otrogen mot Moa ikväll.. Lika bra! hon är ju otrogen mot mig jämt i alla fall så.
Vi ska dra och handla, köpa sushi ♥ och dra till systemet.. Jag skiter i, det är all in ikväll efter vad som hände igår så känner jag att jag behöver det.. Koppla bort verkligheten för en stund (har sagt det förut, säger det igen.. alkohol löser inget!!), lika bra!! Har fått någon fettish för just det ordet, men varken jag eller ni är väl speciellt förvånade.. Så typiskt mig att ha en massa olika uttryck hela tiden, haha!

Ikväll drar vi till Park Lane, det är någon fashion show där med massa goodie bags och grejer!! OM jag är taggad!? nee hade tänkt å slänga mig framför en grön lastbil idag och det är också lika bra!! noooot!! helvete vad taggad jag är.. Handla, duscha, första glaset, p..p.party-listan och festen är igång!! Säger det.. lika bra!!!

Och ja, jag ska sluta säga det "lika bra"!

Nee nu ska vi dra ossssss

PUSSS HÄÄÄJ FRÅN MÄÄÄÄÄJ!





haha fett snygg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0