"Den ena är fan värre än den andra!!!!"

Ni förstår inte!! jag har tjatat om detta lite för mycket.. men helvete vilken helg!!
Fredagen började med att göra en massa ärenden som jag skrev i tidigare inlägg.. När vi var klara och gjort iordning oss så drog vi till Avenyn där Emma nu har sin lägenhet, sjukt nice läge!! Redan på förfesten spåra det ur, spårade människor alltså, vad som hände får ni inte veta men vi drog i alla fall vidare till Park Lane.. Fullt ös medvetslös fick en ny innebörd. Vi dansa tills vi knappt kunde stå på benen och såklart skulle jag dagen till ära ha mina 14 cm klackar.. det sluta med att jag hade skorna i händerna, jag skiter i.. Sjukt nice att dansa utan skor, flippa på bara!
Sen blev det lite fyllekäk och sen vidare hem..

Lärdagen tänkte vi inte alls på utgång, det var lite för hårt dagen innan. Vi satt där med varsin pizza från onlinepizza.se (lika bra att inte röra sig ur soffan) och kollade på melodifestivalen.. Blev taggade när det var en artist som faktiskt kan ha en chans i den stora tävlingen..
Gloria kom hem och hon skulle ut, vi serverade lite vin till henne medans hon gjorde sig iordning och Kristin sa att hon också ville ha.. jag h'ller då upp två glas till oss och Gloria utbrister: "Sarah!!! vad är det jag höööör!?" (hahahhaha) "Det var inte jag!!!" varpå hon svarar: nee säkert, du är säkert helt oskyldig!
Haha OOM jag är oskyldig!! som vanligt..

Vi tvätta bort vårt gamla smink som vi inte orkat tabort innan ör oss i ordning igen (här är klockan 23).. Tog två glas vin (typ saft) och var fortfarande nyktra, men vi sket i det eftersom vi bara ville dansa!! Väl på krogen så släppte vi loss som bara den, blev vara och gick ut för att få lite luft.. Det kom fram två killar och börja snacka med oss.. Lika bra tänkte vi!! Dansa lite med dom, blev varma igen (det var proppat på stället) gick ut blev bjuden på drinkar och vi tacka inte nej.. Kvällen gick och en av killarna är fan min soulmate, måstee fan hålla kontakten med honom.. Vi hade exakt samma humor, hur ofta händer det.. jävlar vad vi skratta!!!
Citerar Kristin "Alltså Sarah jag trodde det bara fanns en av dig, men fan den ena är fan värre än den andra!!!" Hahaha sjuk(t) rolig humor!!

Tog sen en taxi vid 5 till den roliga killen för det var han som hade sprit hemma..och en cp äcklig katt (haha wilma, vem döper sin katt till wilma?)! Påvägen dit åkte vi med roligaste och skönaste taxichaffören, party på hög nivå! Volymen på bott och han riktigt flög över vägbulorna, sjukt kul!

Sen drog vi alla till den andra killen och där drack jag upp en halv vinare och däcka på soffan vid 7 ungefär.. sen bara upp och hoppa två timmar senare för killarna skulle till jobbet.. Både jag och Kristin var fortfanade fulla och vinglade hemmåt.. Sjukt rolig kväll.. längesen jag skratta så mycket som jag gjorde denna kvällen!!!
Har tyvärr inga bilder, hade varit nice att visa annars!!

Köss på er snyggon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0