jobba vill jag annars dör jag.. inte men ändå!

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men fick inget bekräftande av chefen igår så jag gick upp i tid men hade inte fått något sms på morgonen heller så jag tänkte att jag inte palla åka 2 h ända till gbg i onödan.. kul att man vet nu efteråt att det var fail från min sida.. Men jag kanske behövde det för jävlar vad sugen jag är på att jobba.. helt sjukt! Nu fattar jag hur tråkigt det har varit att sitta hemma och ugga utan jobb!! Konstigt egentligen att man måste uppleva saker en andra gång innan man fattar vad man egentligen tycker om det..

Aja, hoppas jag får jobba imorn i alla fall.. sitter och lyssnar på partymusik, gjorde en ny spotify lista idag.. fett bra är den och ni hittar den HÄR..

bjussar på bilder från förra helgen..
de blev lite mycker skumpa men ändå lagom, haha :p


Kommentarer
♥ESSEY♥

Sv: haha jepp ;) görs idag då? <3

2011-03-06 @ 14:32:27
URL: http://esseys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0