"Therese-Lavetten" från Sarah med h

En sak jag hatar är när folk snackar skit om en bakom ens rygg.. Eller okej inte snackar skit så, men drar slutsatser om en som inte är sant samt drar folk över en kam.. Vad fan spelar det för roll om jag har lite rött i håret, jag behöver ju inte va på ett visst sätt för det!? eller har jag fel? eller ja det behöver ni inte svara på för det svaret har ju jag själv och jag själv VET ju att det inte är så.. Så jag fattar inte arför man måste vara idiot och snacka skit om det.. Jävla fitta alltså, sorry men idag är jag fan bitter..
  1. Jag är sjuk

  2. Min lunch blev uppäten av någon random idiot

  3. Vissa snackar skit

    Men vet ni vad? allt kommer fram förr eller senare och nu kom det fram tidigt och det va la jävligt tur de, annars hade de kommit en "Therese" lavett till.. Jag lovar, dom är inte sköna!



    Jag vet inte, vill ni höra om "Therese-lavetten"!? aja jag kör

    Det var ju pub med jobbet i söndags och man lärde känna lite nya ansikten, presentera sig för varandra osv.. Så går jag fram till en kollega som jag presenterat mig för och frågar

    - Vad heter jag?
    "Therese"
    - Ne
    "Jo det gör du visst de"

    *Smack* (där kom lavetten)

    Visst visst, det var inte snällt men jag bad om ursäkt och han hängde efter mig hela kvällen sen.. Så ett tips till er kvinnor där ut, ge dom en bitch slap och killarna kommer tråna efter dig (okej, kanske inte fungerar på alla men ändå, å förresten.. passa er för å få en tillbaka ;p)


    Sen en sista sak.. jag har fått ett nytt smeknamn, eller ja två.. Therese och Sarah med H, känner att jag kommer få höra det ett tag framöver.. Lika bra å vänja sig!!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0