Utkast: Sept. 3, 2011

Oj oj oj!!! Nu är det mycket som händer.. På måndag är det djungeldisco (avslutningsfest med jobbet) och jag ska ha en ananas på huvudet (hur det nu ska gå till). Nästa måndag är det kryssning med i alla fall halva grönan (räkna med över 500 pers) sen veckan efter är det lugnt (säkert inte men) och veckan efter det kommer lillebror (som inte är så liten längre) till huvudstaden och vi ska parta, gå på grönan samt åka på en till kryssning (också med jobbet men bara spel 2:orna).. Så efter denna sommaren kommer jag fan va kryssningsexpert (för er som inte vet, var jag på en kryssning i början av veckan). Okej det tog slut där men jag ska försöka trycka in en tripp till gbg med eftersom jag vill till Liseberg eftersom inträde och åkband är gratis för mig där samt träffa lilla Kristin igen med :)



Yesss och självklart kom det något i vägen för mitt bloggskrivande så jag glömde publicera, men här får ni en bild från i måndags på "Djungeldiscot" aka stjärngalan, aka personalfest ..

jag med Shabo :) och ja, jag har en (riktig) ananas på huvudet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0