Nytt jobb till mig, Check!!

Mehh hallå, varför har ni inte sagt något!?!?! Jag höll ju nästan på att glömma... JAG HAR FÅTT JOBB och dom älskar mig (okej det var väl å ta i men..)!!! Ne men dom gillar mig och jag gillar dom, trivs sjukt bra!! Det är en ja typ thai restaurang kan man väl säga.. Thaimat, sushi och grillat "bjuds" det på.. Så kom till Vårby Allé 53 och käka hos mig, kan ju inte garantera några rabatter eftersom jag är en rookie.. Men det får ni stå ut med!!
Jag har nu jobbat 32 h sammanlagt och var ledig idag, men imorn är det nya tag, först upp och tvätta kl.07.00 niiiiice (eller!?), men vad gör man inte när det inte finns några tvättider några vettiga tider!? Aja hurtmaja får väl passa på och motionera lite mellan varven också (om jag orkar, kommer va död eftersom klockan redan är 01.10).. Nää nu ska jag borsta gaddarna och gå å lägga mig!!
puss på er!
Nyår igen (har inga nya bilder på datorn, tråkig tjej)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0