Nobody knows

Sitter på bussen och spelar samtidigt som jag lyssnar på darres nya låt "nobody knows" lite kär är jag väl haha!

Ne men som sagt spela jag och blev lite sur för att jag hade fastnat och så hitta jag ett opassande ord och testa det och så fanns den inte i temat, äh finns säkert någon ort i Sverige som heter kuk, annars kan ju källby byta namn till det annars.. "vart kommer du ifrån då!?" jo jag kommer från kuk, själv då!? Nja kanske inte hehe..

Juste kaos mycket folk igår på jobbet, det var som att folk visste att bagge hade varit där och kom dit bara för att typ, över 100 st kom å käka, det är fan mycke med tanke på vad det brukar vara! Chefen blev nog glad i varje fall haha.

Nästa station masmo och ingen har tryckt, det är alltid någon som har tryckt när jag kollar .. Om ni ville veta då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0