Framme i Malaysia (8 mars)

Sitter i lobbyn på hotellet som vi bara ska bo på en natt för vi väntar in Robin och Matilda som kommer från Filippinerna i morgon. Sen ska vi ta in på ett fancy hotell som ligger precis brevid petronas twin towers, mandarin oriental heter det.. Har bott där förut men var bara fjorton så jag kommer inte ihåg så mycket av hur det ser ut.

Jag har bott på detta hotellet förut med men jag kommer verkligen inte ihåg att det var såhär fint, ska ta en massa bilder så ni får se hur det ser ut på ett ungefär.

Eftersom det knappt fanns några lediga rum så fick vi ett av dom bästa rummen till nästan halva priset.. Helt okej, eller ja det är ju inte jag som betalar men ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0